Sasuke's Mangekyō Sharingan It Is Me!! Danial Azhar !!: Redomon Monsters 2! Part 4!

Sunday 3 February 2013

Redomon Monsters 2! Part 4!

Redomon Monsters 2~

Part 4

SEMANGAT YANG MEMBARA!!!

Kayuki:Atuk!! Sesiapa di sana?
Kaori:Dia...x jwab ponn =,=
Zelkomon:Hurmm...sy boleh tolong awk bakarkan rmah ni :D
Zeromon:Dan saya akan gunakan ice untuk padamkannye?
Sailormon:Awk berdue ni mengarut laaa !! -_-''
Sakura:huhu
???:Nmpaknya awk smue dah ade kat sini...jumpe saya dkat Gunung Savior....
Kaori:Dia ni!! Sape awk hah!
Kayuki:.....
???:Jumpe jeee saya dkat GUnung Savior tuuu....!
Kayuki:Atuk !
SAkura:jom abg! kite pergi ke tempat tuh!!!

Selepas sampai di gunung itu....

Kayuki:Mane awk!!tunjukkan diri awk pengecut!
???:huhu...baeklah... nama saya Kinki Saito!Saya lihat awk ada Redomon yg agak kuat...jadii sy challenge awk untuk duel!!
Kaori:Kayuki! biar saya uruskan dia niii!!
Kayuki: x ape laaa...biar sy lwan die... asah bakat :p
Sakura:hampehhh~
Zelkomon:Saya sedia tuan!

Saito:Birllymon! kluar!
Kayuki:Zelkomon pergi!!!

Saito:Birllymon! SLime attack!!!
Server:Zelkomon has no damage on it....
Kayuki:maaf...Zelkomon ni kan Fire typee...awk nih..guna leafy type untuk lawan fire type? -_-''
Kayuki:giliran saya! Zelkomon! Fire of Absorbing Moon!!
Server:Birllymon has been hitted for 1463246342342583289967348621 damage!
SAito:......dia niii....awk ni salah satu dari Diamond OF legend Players kee?!
Kayuki:haha...yeee!
Sakura:dia niii..
Kaori:Hey! Saya pon salah satu daripadanya lah!

Server:Senyap!!! Pemenangnya ialah Kayuki Dan Zelkomon!
Kayuki:yeah!!
Kaori:tapi...BUAT APE AWAK LAWAN DIA TANPA KITA X JUMPE ATUK TONARIDA!
Sakura:SO bengap! haishhh....
Kayuki:....hehe..! Semgat sy semakin membara! jom kite cari atok kat tempat yg sepi!
Kaori:??
Sakura:Atuk tuu mmg suke dduk kat tempat yg sepi~
Zelkomon/Sailormon/Zeromon:)O.O


Bersambung!!follow blog nih!!!thx for reading!

No comments:

Post a Comment